Наукова періодика України Молодий вчений


Гранат Л. В. 
Корпоративні бренди інтернет-магазинів: бенчармарки та тенденції / Л. В. Гранат // Молодий вчений. - 2018. - № 3(1). - С. 336-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3%281%29__77
  Повний текст PDF - 323.662 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гранат Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гранат Л. В. Корпоративні бренди інтернет-магазинів: бенчармарки та тенденції / Л. В. Гранат // Молодий вчений. - 2018. - № 3(1). - С. 336-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3(1)__77.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гранат Лілія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського