Наукова періодика України Молодий вчений


Кирносова М. В. 
Интернет-маркетинг как інструмент выхода из корпоративного кризиса / М. В. Кирносова, Е. Р. Сташко // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1128-1131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11%282%29__149
  Повний текст PDF - 364.432 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кирносова М.
  • Сташко Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кирносова М. В. Интернет-маркетинг как інструмент выхода из корпоративного кризиса / М. В. Кирносова, Е. Р. Сташко // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1128-1131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__149.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського