Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Бородіна Г. Д. Дослідження ринку продажу рекламних місць методами інтелектуального аналізу даних / Г. Д. Бородіна, К. Ю. Островська // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1013-1016. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11%282%29__120 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бородіна Г. Д. Дослідження ринку продажу рекламних місць методами інтелектуального аналізу даних / Г. Д. Бородіна, К. Ю. Островська // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1013-1016. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__120. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |