Наукова періодика України Молодий вчений


Бородіна Г. Д. 
Дослідження ринку продажу рекламних місць методами інтелектуального аналізу даних / Г. Д. Бородіна, К. Ю. Островська // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1013-1016. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11%282%29__120
  Повний текст PDF - 147.886 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бородіна Г.
  • Островська К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бородіна Г. Д. Дослідження ринку продажу рекламних місць методами інтелектуального аналізу даних / Г. Д. Бородіна, К. Ю. Островська // Молодий вчений. - 2018. - № 11(2). - С. 1013-1016. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_11(2)__120.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського