Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Васюткіна Н. В. Засади маркетингового забезпечення інноваційного розвитку підприємств / Н. В. Васюткіна, Г. С. Волобуєв // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 394-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_92 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васюткіна Н. В. Засади маркетингового забезпечення інноваційного розвитку підприємств / Н. В. Васюткіна, Г. С. Волобуєв // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 394-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_92.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |