Наукова періодика України Молодий вчений


Васюткіна Н. В. 
Засади маркетингового забезпечення інноваційного розвитку підприємств / Н. В. Васюткіна, Г. С. Волобуєв // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 394-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_92
  Повний текст PDF - 290.024 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васюткіна Н.
  • Волобуєв Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васюткіна Н. В. Засади маркетингового забезпечення інноваційного розвитку підприємств / Н. В. Васюткіна, Г. С. Волобуєв // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 394-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_92.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васюткіна Наталія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського