Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Борейко П. С. Аналітичне дослідження особливостей формування та реалізації комплексу маркетингових засобів підприємства на ринку бутильованої питної води / П. С. Борейко, Н. В. Герасимяк // Молодий вчений. - 2017. - № 3. - С. 590-595. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_139 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борейко П. С. Аналітичне дослідження особливостей формування та реалізації комплексу маркетингових засобів підприємства на ринку бутильованої питної води / П. С. Борейко, Н. В. Герасимяк // Молодий вчений. - 2017. - № 3. - С. 590-595. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_139.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |