Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Плисенко Г. П. Модель "4’B Branding" в контексті розвитку конкурентних переваг вищих навчальних закладів / Г. П. Плисенко // Молодий вчений. - 2017. - № 2. - С. 307-312 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_75 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Плисенко Г. П. Модель "4’B Branding" в контексті розвитку конкурентних переваг вищих навчальних закладів / Г. П. Плисенко // Молодий вчений. - 2017. - № 2. - С. 307-312 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_2_75.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |