Наукова періодика України Молодий вчений


Кузьменко М. М. 
Реклама як особливий маркетинговий інструмент впливу на споживача / М. М. Кузьменко, І. І. Поліщук // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 926-929. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_212
  Повний текст PDF - 203.472 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузьменко М.
  • Поліщук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузьменко М. М. Реклама як особливий маркетинговий інструмент впливу на споживача / М. М. Кузьменко, І. І. Поліщук // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 926-929. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_212.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузьменко Михайло Миколайович (історичні науки)
  • Кузьменко Микола Миколайович (технічні науки)
  • Поліщук Інна Іванівна (історичні науки)
  • Поліщук Ірина Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського