Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Добрянская В. В. Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга / В. В. Добрянская, В. Т. Мирошниченко // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Добрянская В. В. Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга / В. В. Добрянская, В. Т. Мирошниченко // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |