Наукова періодика України Молодий вчений


Добрянская В. В. 
Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга / В. В. Добрянская, В. Т. Мирошниченко // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_12
  Повний текст PDF - 281.549 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Добрянская В.
  • Мирошниченко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Добрянская В. В. Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга / В. В. Добрянская, В. Т. Мирошниченко // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського