Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Афанасьева О. К. Потребительская ценность товара как ведущий фактор, влияющий на принятие решения о покупке на в2в рынке предприятий морского транспорта / О. К. Афанасьева, Н. В. Рощина // Молодий вчений. - 2016. - № 12. - С. 641-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12_155 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Афанасьева О. К. Потребительская ценность товара как ведущий фактор, влияющий на принятие решения о покупке на в2в рынке предприятий морского транспорта / О. К. Афанасьева, Н. В. Рощина // Молодий вчений. - 2016. - № 12. - С. 641-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12_155.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |