Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Лопащук І. А. Роль маркетингових досліджень у функціонуванні вітчизняних підприємств / І. А. Лопащук, М. І. Данилюк // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 874-877. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12.1_206 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лопащук І. А. Роль маркетингових досліджень у функціонуванні вітчизняних підприємств / І. А. Лопащук, М. І. Данилюк // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 874-877. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |