Наукова періодика України Молодий вчений


Лопащук І. А. 
Роль маркетингових досліджень у функціонуванні вітчизняних підприємств / І. А. Лопащук, М. І. Данилюк // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 874-877. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12.1_206
  Повний текст PDF - 152.4 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лопащук І.
  • Данилюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лопащук І. А. Роль маркетингових досліджень у функціонуванні вітчизняних підприємств / І. А. Лопащук, М. І. Данилюк // Молодий вчений. - 2016. - № 12.1. - С. 874-877. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лопащук Інна Афанасіївна (економічні науки)
  • Данилюк Микола Іванович (юридичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського