Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Мішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 396-400 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_93 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 396-400 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_93.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |