Наукова періодика України Молодий вчений


Мішин О. Ю. 
Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 396-400 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_93
  Повний текст PDF - 250.252 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мішин О.
  • Мішина С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 396-400 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_10_93.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мішин Олександр Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського