Наукова періодика України Молодий вчений


Головко А. Я. 
Впровадження концепції соціального маркетингу у діяльність вітчизняних підприємств / А. Я. Головко // Молодий вчений. - 2015. - № 5(1). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5%281%29__29
  Повний текст PDF - 241.786 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головко А. Я. Впровадження концепції соціального маркетингу у діяльність вітчизняних підприємств / А. Я. Головко // Молодий вчений. - 2015. - № 5(1). - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5(1)__29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Головко Анна Ярославівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського