Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Страпчук С. І. Основні підходи щодо визначення поняття маркетингу та маркетингової діяльності / С. І. Страпчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1398-1401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%286%29__347 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Страпчук С. І. Основні підходи щодо визначення поняття маркетингу та маркетингової діяльності / С. І. Страпчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1398-1401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__347.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |