Наукова періодика України Молодий вчений


Страпчук С. І. 
Основні підходи щодо визначення поняття маркетингу та маркетингової діяльності / С. І. Страпчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1398-1401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%286%29__347
  Повний текст PDF - 143.46 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Страпчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Страпчук С. І. Основні підходи щодо визначення поняття маркетингу та маркетингової діяльності / С. І. Страпчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 1398-1401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__347.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Страпчук Світлана Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського