Наукова періодика України Молодий вчений


Бочко О. Ю. 
Розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах кризових явищ державності / О. Ю. Бочко, Р. М. Скриньковський // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 966-969. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2%286%29__242
  Повний текст PDF - 356.625 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бочко О.
  • Скриньковський Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бочко О. Ю. Розвиток маркетингової діяльності підприємств в умовах кризових явищ державності / О. Ю. Бочко, Р. М. Скриньковський // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 966-969. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__242.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скриньковський Руслан Миколайович (1983–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського