Наукова періодика України Молодий вчений


Дерев'янченко Т. Є. 
Маркетинговий аудит в оцінюванні ефективності витрат підприємства на маркетинг / Т. Є. Дерев'янченко // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12%282%29__5
  Повний текст PDF - 151.196 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерев'янченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерев'янченко Т. Є. Маркетинговий аудит в оцінюванні ефективності витрат підприємства на маркетинг / Т. Є. Дерев'янченко // Молодий вчений. - 2015. - № 12(2). - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_12(2)__5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дерев'янченко Тетяна Єгорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського