Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Горохова Т. О. Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови на основі текстів етнопедагогічного змісту / Т. О. Горохова // Молодий вчений. - 2014. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6%282%29__34 Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. У роботі досліджено тенденції розвитку методики навчання граматики в закладах освіти; обґрунтовано психолого-педагогічні основи формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу; уточнено змістове наповнення понять «граматична компетентність майбутнього вчителя української мови і літератури», «текстоцентричний підхід до навчання граматики майбутніх учителів української мови і літератури»; запропоновано систему вправ і завдань для формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу; визначено критерії, показники та рівні сформованості граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури; розроблено методику формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. Методика формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури ґрунтується на реалізації текстоцентричного підходу як методологічного орієнтиру навчання граматики української мови з урахуванням когнітивного, комунікативного та лінгводидактичного потенціалу навчальних текстів, а також застосування оптимальних методів навчання задля узагальнення, систематизації знань майбутніх учителів української мови і літератури, удосконалення їхніх комунікативно значущих умінь, формування граматичної компетентно сті. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горохова Т. О. Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови на основі текстів етнопедагогічного змісту / Т. О. Горохова // Молодий вчений. - 2014. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6(2)__34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |