Наукова періодика України Молодий вчений


Горохова Т. О. 
Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови на основі текстів етнопедагогічного змісту / Т. О. Горохова // Молодий вчений. - 2014. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6%282%29__34
Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. У роботі досліджено тенденції розвитку методики навчання граматики в закладах освіти; обґрунтовано психолого-педагогічні основи формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу; уточнено змістове наповнення понять «граматична компетентність майбутнього вчителя української мови і літератури», «текстоцентричний підхід до навчання граматики майбутніх учителів української мови і літератури»; запропоновано систему вправ і завдань для формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу; визначено критерії, показники та рівні сформованості граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури; розроблено методику формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. Методика формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури ґрунтується на реалізації текстоцентричного підходу як методологічного орієнтиру навчання граматики української мови з урахуванням когнітивного, комунікативного та лінгводидактичного потенціалу навчальних текстів, а також застосування оптимальних методів навчання задля узагальнення, систематизації знань майбутніх учителів української мови і літератури, удосконалення їхніх комунікативно значущих умінь, формування граматичної компетентно сті. Результати експерименту підтвердили ефективність пропонованої методики формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу.
  Повний текст PDF - 191.47 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горохова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горохова Т. О. Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови на основі текстів етнопедагогічного змісту / Т. О. Горохова // Молодий вчений. - 2014. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6(2)__34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горохова Тетяна Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського