Наукова періодика України Modern economics


Солопун Н. М. 
Маркетингові складові підприємницького потенціалу як підґрунтя до масштабування бізнесу / Н. М. Солопун // Modern economics. - 2019. - № 14. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_14_42
  Повний текст PDF - 469.967 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Солопун Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Солопун Н. М. Маркетингові складові підприємницького потенціалу як підґрунтя до масштабування бізнесу / Н. М. Солопун // Modern economics. - 2019. - № 14. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_14_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Солопун Наталія Миколаївна (1982–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського