Наукова періодика України | Modern economics | ||
Ставська Ю. В. Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства / Ю. В. Ставська // Modern economics. - 2019. - № 13. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_13_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ставська Ю. В. Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства / Ю. В. Ставська // Modern economics. - 2019. - № 13. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_13_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |