Наукова періодика України | Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку | ||
Prasetya Y. E. Customer repurchase intention in service business: a case study of car repair service business / Y. E. Prasetya, J. Sianturi // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. - 2019. - Вип. 2. - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2019_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Prasetya Y. E. Customer repurchase intention in service business: a case study of car repair service business / Y. E. Prasetya, J. Sianturi // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. - 2019. - Вип. 2. - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2019_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |