Наукова періодика України Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку


Prasetya Y. E. 
Customer repurchase intention in service business: a case study of car repair service business / Y. E. Prasetya, J. Sianturi // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. - 2019. - Вип. 2. - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2019_2_4
  Повний текст PDF - 596.808 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Prasetya Y.
  • Sianturi J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Prasetya Y. E. Customer repurchase intention in service business: a case study of car repair service business / Y. E. Prasetya, J. Sianturi // Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. - 2019. - Вип. 2. - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2019_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського