Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Разінькова М. Ю. Соціальні мережі як засіб системи маркетингових комунікацій сучасних підприємств / М. Ю. Разінькова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 7. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Разінькова М. Ю. Соціальні мережі як засіб системи маркетингових комунікацій сучасних підприємств / М. Ю. Разінькова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 7. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_7_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |