Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Устенко А. О. Застосування принципів "вірусного" маркетингу в управлінні підприємством паливного ринку / А. О. Устенко, Н. Ю. Потьомкіна // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_2_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Устенко А. О. Застосування принципів "вірусного" маркетингу в управлінні підприємством паливного ринку / А. О. Устенко, Н. Ю. Потьомкіна // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |