Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Гранат Л. В. Брендинг підприємств інтернет-торгівлі: тенденції та передумови розвитку / Л. В. Гранат // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2017. - № 7. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2017_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гранат Л. В. Брендинг підприємств інтернет-торгівлі: тенденції та передумови розвитку / Л. В. Гранат // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2017. - № 7. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2017_7_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |