Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Мороз І. О. 
Організація маркетингових досліджень в банках України / І. О. Мороз // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 5. - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_5_38
  Повний текст PDF - 355.192 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мороз І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мороз І. О. Організація маркетингових досліджень в банках України / І. О. Мороз // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 5. - С. 129-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_5_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мороз Іван Олексійович (педагогічні науки)
  • Мороз Ірина Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського