Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Духніч С. Є. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 5. - С. 120-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_5_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Духніч С. Є. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 5. - С. 120-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_5_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |