Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Духніч С. Є. 
Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 5. - С. 120-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_5_36
  Повний текст PDF - 418.934 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Духніч С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Духніч С. Є. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / С. Є. Духніч // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 5. - С. 120-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_5_36.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського