Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Лазвиашвили Л. 
Значение маркетингового аудита в деятельности современной компании / Л. Лазвиашвили // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 18(2). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_18%282%29__9
  Повний текст PDF - 215.073 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лазвиашвили Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лазвиашвили Л. Значение маркетингового аудита в деятельности современной компании / Л. Лазвиашвили // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 18(2). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_18(2)__9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського