Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Пшинка Г. В. Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці / Г. В. Пшинка // International scientific journal. - 2016. - № 4(2). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_4%282%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пшинка Г. В. Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці / Г. В. Пшинка // International scientific journal. - 2016. - № 4(2). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_4(2)__27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |