Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Пшинка Г. В. 
Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці / Г. В. Пшинка // International scientific journal. - 2016. - № 4(2). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_4%282%29__27
  Повний текст PDF - 150.896 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пшинка Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пшинка Г. В. Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці / Г. В. Пшинка // International scientific journal. - 2016. - № 4(2). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_4(2)__27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пшинка Ганна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського