Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Шальман Т. М. 
Исторический аспект общей системы организации телевизионного рекламного пространства на примере телевидения США / Т. М. Шальман // International scientific journal. - 2015. - № 2. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2015_2_26
  Повний текст PDF - 627.415 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шальман Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шальман Т. М. Исторический аспект общей системы организации телевизионного рекламного пространства на примере телевидения США / Т. М. Шальман // International scientific journal. - 2015. - № 2. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2015_2_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шальман Тетяна Михайлівна (1967–) (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського