Наукова періодика України | Механіка гіроскопічних систем | ||
Лемко О. Л. Аеродинамічний вигляд транспортного літака схеми "літаюче крило" великого подовження / О. Л. Лемко, Є. О. Кушніренко // Механіка гіроскопічних систем. - 2014. - Вип. 27. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2014_27_14 "Нормальна" аеродинамічна схема, не дивлячись на те, що вона стала домінувальною у світовій авіації, з точки зору законів аеродинаміки не є ідеальною. Для утворення підйомної сили потрібно тільки крило. Всі інші елементи планера літального апарата - фюзеляж, горизонтальне та вертикальне оперення існують лише для розміщення екіпажа, пасажирів і вантажів, забезпечення стійкості та керованості і забезпечення прийнятних злітно-посадочних характеристик. Стало очевидним, що з підвищенням розмірів літаків стає можливим і доцільним усю більшу частину складових їх ваги розташовувати безпосередньо у крилі. Ця ідея виразилась у аеродинамічній схемі "літаюче крило". Проведено розрахунок, заснований на методі розрахунку аеродинамічних характеристик у параметрах подібності. Результати аеродинамічних досліджень надали можливість розрахувати основні льотно-технічні характеристики спроектованого літака в деякому діапазоні чисел Маха. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лемко О. Л. Аеродинамічний вигляд транспортного літака схеми "літаюче крило" великого подовження / О. Л. Лемко, Є. О. Кушніренко // Механіка гіроскопічних систем. - 2014. - Вип. 27. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mgs_2014_27_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |