Наукова періодика України | Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент | ||
Осадца І. С. Новітні тенденції на ринку Інтернет-реклами в Україні та світі: підходи до теми / І. С. Осадца // Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент. - 2014. - Вип. 2. - С. 45-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mfapim_2014_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Осадца І. С. Новітні тенденції на ринку Інтернет-реклами в Україні та світі: підходи до теми / І. С. Осадца // Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент. - 2014. - Вип. 2. - С. 45-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mfapim_2014_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |