Наукова періодика України Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент


Осадца І. С. 
Новітні тенденції на ринку Інтернет-реклами в Україні та світі: підходи до теми / І. С. Осадца // Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент. - 2014. - Вип. 2. - С. 45-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mfapim_2014_2_7
  Повний текст PDF - 615.028 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Осадца І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Осадца І. С. Новітні тенденції на ринку Інтернет-реклами в Україні та світі: підходи до теми / І. С. Осадца // Медіафорум: аналітика, прогнози, інформаційний менеджмент. - 2014. - Вип. 2. - С. 45-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mfapim_2014_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Осадца Іван Степанович (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського