Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Фролова Л. В. 
Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції / Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 84-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_9
  Повний текст PDF - 830.368 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фролова Л.
  • Носова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фролова Л. В. Система ключових індикаторів оцінки ефективності маркетингових заходів в електронній комерції / Л. В. Фролова, Т. І. Носова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 84-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фролова Лариса Володимирівна (економічні науки)
  • Носова Тетяна Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського