Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Teletov A. 
Marketing Tools and Brending Football Club Activities / A. Teletov, I. Nagornyi, N. Letunovska, P. Pigul // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_7
  Повний текст PDF - 648.015 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Teletov A.
  • Nagornyi I.
  • Letunovska N.
  • Pigul P.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Teletov A. Marketing Tools and Brending Football Club Activities / A. Teletov, I. Nagornyi, N. Letunovska, P. Pigul // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського