Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Teletov A. Marketing Tools and Brending Football Club Activities / A. Teletov, I. Nagornyi, N. Letunovska, P. Pigul // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Teletov A. Marketing Tools and Brending Football Club Activities / A. Teletov, I. Nagornyi, N. Letunovska, P. Pigul // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |