Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Шиян А. А. Управління суспільною думкою в умовах електронної демократії / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 45-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шиян А. А. Управління суспільною думкою в умовах електронної демократії / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 2. - С. 45-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |