Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Kosar N. 
Problems of protection consumers personal data by domestic enterprises: aspects of social and ethical marketing / N. Kosar, N. Kuzo, A. Kyrylenko // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 78-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_9
  Повний текст PDF - 878.059 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kosar N.
  • Kuzo N.
  • Kyrylenko A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kosar N. Problems of protection consumers personal data by domestic enterprises: aspects of social and ethical marketing / N. Kosar, N. Kuzo, A. Kyrylenko // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 78-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського