Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Ілляшенко С. М. 
Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково орієнтованого інноваційного розвитку / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 7-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_4
  Повний текст PDF - 684.555 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ілляшенко С.
  • Шипуліна Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ілляшенко С. М. Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково орієнтованого інноваційного розвитку / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Маркетинг і цифрові технології. - 2019. - Т. 3, № 1. - С. 7-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2019_3_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ілляшенко Сергій Миколайович (економічні науки)
  • Шипуліна Юлія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського