Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Яшкіна O. I. 
Маркетингові дослідження споживачів для вдосконалення смакових якостей вина / O. I. Яшкіна, Н. В. Сиротюк // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 80-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_4_8
  Повний текст PDF - 1.305 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яшкіна O.
  • Сиротюк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яшкіна O. I. Маркетингові дослідження споживачів для вдосконалення смакових якостей вина / O. I. Яшкіна, Н. В. Сиротюк // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 80-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_4_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського