Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Пунін Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній-дистрибуторів на В2В ринку / Ю. О. Пунін // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 44-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пунін Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній-дистрибуторів на В2В ринку / Ю. О. Пунін // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 44-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_4_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |