Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна, І. А. Педько // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 85-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна, І. А. Педько // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 85-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |