Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Атюшкіна В. В. 
Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна, І. А. Педько // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 85-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_9
  Повний текст PDF - 851.845 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Атюшкіна В.
  • Педько І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна, І. А. Педько // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 85-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Атюшкіна Вікторія Віталіївна (економічні науки)
  • Педько Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського