Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно-інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 24-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гегедош К. В. Особливості становлення інтерактивно-інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 3. - С. 24-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_3_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |