Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Кузьо Н. Є. Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення Інтернет-технологій / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кузьо Н. Є. Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення Інтернет-технологій / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |