Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Кузьо Н. Є. 
Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення Інтернет-технологій / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_6
  Повний текст PDF - 647.569 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузьо Н.
  • Косар Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузьо Н. Є. Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення Інтернет-технологій / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Косар Наталія Степанівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського