Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Marulin S. Efficiency of neuromarketing in digital games / S. Marulin, A. Blazhko, I. Zlatova // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 87-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Marulin S. Efficiency of neuromarketing in digital games / S. Marulin, A. Blazhko, I. Zlatova // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 2. - С. 87-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |