Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Fomin O. Marketing processes modeling using integrated dynamic models / O. Fomin // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fomin O. Marketing processes modeling using integrated dynamic models / O. Fomin // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |