Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Ковальчук С. В. 
Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств / С. В. Ковальчук, О. М. Ковінько, І. В. Лісовський // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 55-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_7
  Повний текст PDF - 1.253 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук С.
  • Ковінько О.
  • Лісовський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук С. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств / С. В. Ковальчук, О. М. Ковінько, І. В. Лісовський // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 55-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  • Ковінько Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Лісовський Ігор Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського