Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Ковальчук С. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств / С. В. Ковальчук, О. М. Ковінько, І. В. Лісовський // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 55-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальчук С. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств / С. В. Ковальчук, О. М. Ковінько, І. В. Лісовський // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 55-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |