Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Від редакції 
Український маркетинг: заснування Одеської школи / редакції Від // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_3
  Повний текст PDF - 548.093 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Від р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Від редакції Український маркетинг: заснування Одеської школи / редакції Від // Маркетинг і цифрові технології. - 2018. - Т. 2, № 1. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського