Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Антощук С. Г. 
Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О. О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_8
  Повний текст PDF - 810.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антощук С.
  • Фомін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антощук С. Г. Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О. О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського