Наукова періодика України | Маркетинг і цифрові технології | ||
Антощук С. Г. Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О. О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антощук С. Г. Модель маркетингу, яка керується даними / С. Г. Антощук, О. О. Фомін // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |