Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Сохацька О. М. 
Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання ризику / О. М. Сохацька, О. А. Легкий // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 4-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_3
  Повний текст PDF - 805.852 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сохацька О.
  • Легкий О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сохацька О. М. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання ризику / О. М. Сохацька, О. А. Легкий // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 2. - С. 4-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сохацька Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Легкий Олег Андрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського