Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Янковий О. Г. 
Моделювання та прогнозування життєвого циклу товару на основі S-подібних кривих / О. Г. Янковий, О. Л. Гура // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 63-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_9
  Повний текст PDF - 796.936 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Янковий О.
  • Гура О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Янковий О. Г. Моделювання та прогнозування життєвого циклу товару на основі S-подібних кривих / О. Г. Янковий, О. Л. Гура // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 63-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гура Ольга Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського