Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Frolova L. V 
Key aspects of the digital business model design / L. V Frolova, A. O. Natorina // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_8
  Повний текст PDF - 667.679 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Frolova L.
  • Natorina A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Frolova L. V Key aspects of the digital business model design / L. V Frolova, A. O. Natorina // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського