Наукова періодика України Маркетинг і цифрові технології


Шафалюк О. К. 
Методологічні проблеми і можливості розвитку Інтернет-маркетингу / О. К. Шафалюк // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 107-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_11
  Повний текст PDF - 1.062 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шафалюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шафалюк О. К. Методологічні проблеми і можливості розвитку Інтернет-маркетингу / О. К. Шафалюк // Маркетинг і цифрові технології. - 2017. - Т. 1, № 1. - С. 107-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шафалюк Олександр Казимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського