Наукова періодика України | Львівський філологічний часопис | ||
Семенюк Т. П. Вербальні та невербальні індикатори персуазивної стратегії аргументування у німецькій комерційній рекламі / Т. П. Семенюк // Львівський філологічний часопис. - 2018. - № 3. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvphj_2017_3_51 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Семенюк Т. П. Вербальні та невербальні індикатори персуазивної стратегії аргументування у німецькій комерційній рекламі / Т. П. Семенюк // Львівський філологічний часопис. - 2018. - № 3. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvphj_2017_3_51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |