Наукова періодика України Львівський клінічний вісник


Беш Л. В. 
Сучасні можливості підвищення мотивації студентів до навчання / Л. В. Беш, Б. Я. Дмитришин, О. М. Беш, О. І. Яскевич, О. І. Мацюра // Львівський клінічний вісник. - 2017. - № 1. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lkv_2017_1_13
Завдання вищої медичної школи - навчити вчитися, працювати, співіснувати й жити. Важливого значення у цьому процесі набуває формування у студентів позитивної мотивації до майбутньої професії, а отже, до навчально-пізнавальної діяльності, пов'язаної з цією професією, упродовж усього життя. Мета роботи - виявивши мотиваційні складові фахової підготовки майбутніх лікарів, з'ясувати особливості впливу мотивації на якість навчання студентів і визначити можливості підвищення мотивації студентів до навчання. Проведено дослідження із застосуванням таких методів: спостереження, бесіди, анонімного анкетування 195 студентів-медиків 4 курсу з використанням анкети "Мотиваційний критерій здобуття професійної компетентності". Під час формування мотивації чільне місце посідають пошук і відбір пріоритетних мотивів, визначення оптимальної структури зовнішньої та внутрішньої мотиваційної сфери. Незаперечною є необхідність підвищувати мотивацію педагогічної діяльності викладача активацією внутрішньо орієнтованих мотивів, в основі яких лежить власна зацікавленість педагога предметом викладання, та зовнішньо орієнтованих мотивів, зосереджених на отриманні результату поза межами педагогічної діяльності (винагороди, уникнення санкцій тощо). Висновки: співпраця викладача і студента в аудиторній та позааудиторній роботі, високий фаховий рівень викладання з використанням інноваційних методів навчання становить резерв для підвищення мотивації студентів до навчання.
  Повний текст PDF - 2.843 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Беш Л.
  • Дмитришин Б.
  • Беш О.
  • Яскевич О.
  • Мацюра О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Беш Л. В. Сучасні можливості підвищення мотивації студентів до навчання / Л. В. Беш, Б. Я. Дмитришин, О. М. Беш, О. І. Яскевич, О. І. Мацюра // Львівський клінічний вісник. - 2017. - № 1. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lkv_2017_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Беш Леся Василівна (медичні науки)
  • Дмитришин Богдана Ярославівна (медичні науки)
  • Беш Олеся Михайлівна (медичні науки)
  • Мацюра Оксана Іванівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського